تنهایی خدا

ღخونهـ تنهایےღ

یه خونهـ ے تاریک با دلے که شکستهـ

و هیچکس نفهمید که خداوند هم تنهاییش را فریاد میزند

قل هو الله احد ♡

 

از همه دنیا بریدمدیگه میرم برنگردماز کس و ناکس کشیدمباز به هیچ کسی بد نکردم

شب به شب یادت میوفتمپس همین شب هارو عشقهخدا هم مثل دل مناین دل تنها رو عشقه

ای خدا تنها تو از دردم خبر داریمن که میدونم منو تنها نمیزاریای خدا درد منو تنها تو میفهمی

تو خودت تنهایی و تنها رو میفهمی

عاشقی کردم و موندم کسی با من راه نیومد♥به شبای یه ستارم لحظه ای هم ماه نیومد

هر کی یک روزی جدا شدبا رقیبام هم صدا شدهر کی یک روزی جدا شددل من باز بینوا شد

دیگه هیچکس رو ندارمخدا جون تنها تو موندیولی ای کاش دستمو بهاون که رفته میرسوندی

اما من حرفی ندارمهر چی قسمت باشه عشقهاگه خونت دل خونهتو دلم غم باشه عشقه

دردمو کاش جزتو به هیچ کی نمی گفتمدستمو میگیری صد بارم که میوفتم

خانه افتادم منو دنیا ولم کردهاون که رفته کاری کن تا زودی برگرده

 

ای خدا تنها تو از دردم خبر داریمن که میدونم منو تنها نمیزاریای خدا درد منو تنها تو میفهمی

تو خودت تنهایی و تنها رو میفهمی

♥♡



نظرات شما عزیزان:

Mohsen
ساعت6:14---24 تير 1392
زیباست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 24 تير 1392| 3:7 |AMIR| |




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 212
تعداد آنلاین : 1




بوسه دات کام

ツکد لوگو عاشقانهツ





















ツCode style picturesツ
http://bo3e.com/wp-content/uploads/style-ax-cod.gif